Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2006 10:20 - Какъв свят...
Автор: balbi Категория: Други   
Прочетен: 2047 Коментари: 7 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Хора в какъв свят живеем?
Свят на мъка...или на щастие. А да забравих, че и мъката и щастието са относителни понятия. Относителни относителни ама като видя или по-скоро като видя и чуя как хлапета на по 12, 13, 14 години слушат невъзмутимо т.нар. поп фолк, че и му се радват...МЪКА ми става вярвате ли?
Ние тогава слушахме KISS, Ронние James, David Coverdale. М сигурно ние сме към допотопопенсионнавъзраст знам ли:) Само че аз не се чувствам така... чувствам се щастлив, щастлив от факта например, че в едно малко градче като Каварна живее един кмет, който прави и други хора като мен щастливи...
Отплеснах се.... Говорих за света ни...
Света ни е една призма, която като гледаме можем да оценим по различен начин. Далеч съм от мисълта , че е прекрасно място за живеене, макар че единствено ние можем да го превърнем в такова... Има прекалено много неща, които го правят лош, но има и адски много такива...дребни нещица, заради които си струва човек да живее. Открием ли тези дребните неща ще бъдем щастливи и всички други отрицателни фактори ще ни се струват незначителни или поне ще имаме силата да се борим с тях.
Замисляли ли сте се колко пъти докато вървите към работа например покрай вас минават неща, които от забързаното ежедневие не забелязвате... Какви са те ли? Ами...сигурно много хора ще ми се изсмеят, но аз намирам смисъл да отделя минута две и да погледам двете врабчета, които се боричкат...дори и това да е причина да изтърва автобуса си - така да бъде. ЩЕ мине друг, а наистина нямам гаранция, че отново ще стана свидетел на точно такава гледка. Ами дърветата...листата им падат есента, но преди това те са много красиви, навсякъде има цветове, има багри, които дори и най-великия художник надали някога ще може да пресъздаде. Да аз не съм ходил в Лувъра, но за сметка на това съм гледал много красиви неща присъсващи в живота ми - падащи листа, малки росни капки върху листата на розата, слънцето промушващо се между клоните на дърветата...
Да хора! Света е хубаво място за живеене, света е такъв каквито сами си го направим. Света ще помогне на децата ни и на техните деца да възприемат красивите неща като красиви неща, а не като някаква виртуална реалност.
Ако никога не сте се спирали да послушате песента на птичките - направете го! Не отнема много време, а чуруликането им е нещото което може да ви дари с усмивка за цял един ден. Не е малко...


Тагове:   Какъв,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Bravo man
21.11.2006 10:32
super tema mn mi haresa prav si !
цитирай
2. balbi - Radvam se 4e i drugi mi spodelyat ...
21.11.2006 10:35
Radvam se 4e i drugi mi spodelyat vijdaneto!:)
цитирай
3. one - .
21.11.2006 10:37
Мисля, че всеки ще се съгласи с теб, но малцина ще обърнат внимание на тези малки неща, повечето от нас мислят само за оцеляването ни, според мен за да обърнеш внимание на заобикалящата те вселена трябва да си освободен духом.
цитирай
4. balbi - One, Edinstveno i samo nie mojem da ...
21.11.2006 10:51
One,

Edinstveno i samo nie mojem da se osvobodim duhom. Dori borbata za ocelyavane e tramplin kym duhovnoto ni osvobojdenie...ne mislish li?
цитирай
5. ady - :)))
21.11.2006 11:33
:)))
цитирай
6. slavei - Чудесен постинг!
21.11.2006 12:14
Светът наистина е прекрасно място за живеене. Но, за да видим цялата красота, която ни заобикаля, необходимо е самите ние да сме изпълнени с нея! :)
цитирай
7. balbi - ...
01.12.2006 10:50
Absolutno syglasen sym! Ne mojesh da vidish neshto krasivo bez to da ti idva otvytre...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: balbi
Категория: Други
Прочетен: 128184
Постинги: 36
Коментари: 117
Гласове: 305
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол