Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2006 21:43 - ...преди 20 години...
Автор: balbi Категория: Други   
Прочетен: 1899 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 12.01.2008 05:59


Тихо е.
Майка и татко спят в непозната за мен стая. Изобщо целия апартамент е непознат, всичко ми е интересно, странно и малко страшно. По пътя видях какви ли не неща, макар и да пътувахме през нощта. Мимката също спи.
Няма с кой грам дума да обеля.
Как не се сетих по-рано. Ще разопаковам Хитачи-то и ще си пусна някоя касета. Намерих любимите на майка Орлин Горанов&Кристина Димитрова. Е така е добре... Поне има нечии гласове, независимо че са от Хитачито.
Отварям врати, за да намеря кухнята. Ето я и нея... Доста по-странно е от къщи, а и по-високо. Намерих джезве и кафе, сега ако намеря и кибрит ще съм злато. Не за друго котлона е газов и трябва открит огън, за да пламне. И кибрита е налице. Сложих кафето. Сега ми трябва мн силна миризма на кафе...може и да кипна малко че да замирише, а после ще почистя.
Оказа се , че няма да кипвам кафето. Аромата му обгърна цялата къща. Сега остава майка и татко да го усетят и да станат. Дори не си знам къде ми е любимия анцуг, че да се облека.
Тези хора имат странни прозорци обаче....
...Годината е 1987, месеца е май, а датата...датата е някъде след 24-ти. Преди около 10 часа кацнахме със сестра ми и майка в столицата на Алжир. Всичко е толкова странно, а и не виждам татко. А ето го и него...но какво прави този мустакат чичо циганин до татко?!?! Не било циганин така ми обясниха после. Казвали им араби... Араби не-араби приличат си на цигани и това си е! Този циганин-арабин беше нашия шофьор, а лимузината ни беше една линейка дърт фолксваген от болницата на татко. Багажа ни беше доста, но си имаше и място. От столицата до нашия град Тебеса бяха има няма 1000км. Наоколо виждах само неща, които никъде в България не бях виждал...къде ти в България палми и то толкова висока. Ами онези високи кактусии.... Изглеждат странно и призрачно...хммм призрачно не, по-скоро гордо, защото са високи. Много по-високи от мен са....
Приближих се до прозореца. Той се отвори лесно, с малките ръце избутах и капаците му, бяха боядисани в синьо. Докато ги бутах, духна вятър и ги удари силно в стената. Стреснах се, а стреса ми се удесетори хилядорно след като насреща ми се облещиха две нинжи. Да бе нинжи...майтап ви се струва ама си бяха нинжи и ме гледаха. Страшничко... Е след време разбрах че това са лелички, които си ходят така облечени в чаршафи...само не ми беше ясно защо обличат и устите си, но явно е било модерно там...
чух шум и зад мен усмихнат се протягаше татко. Скочих му на врата, а той ме прегърна и после ми каза, че отива до банята. След това се разбудиха майка и Мимката. Пак бяхме заедно!
И ни предстоеше да видим толкова много и интересни неща...!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bambola - :)
11.10.2006 22:55
Ей, харесва ми, спомних си когато като дете отидох в Триполи а баща ми правеше ракия от портокали и ме закле да си мълча...пиши ощеееее
цитирай
2. balbi - :)
11.10.2006 22:57
A rakiya ot furmi ne e li pravil?:)
Beshe opasno vqrno e:) - predi kolko godini bqhte v Libiya?
цитирай
3. bambola - ...
11.10.2006 23:15
пуф, аз със времето сам много зле, то бърза, аз все се бавя..., преди седмица бях на границата между Алжир и Мароkо и само водката на един смахнат руснак пихме...:)
цитирай
4. balbi - :):)
11.10.2006 23:30
Po zapadnata granica na ALjir ne sym bil.
No za smetka na tova iztok jug i sever gi izbrodihme i nezavisimo 4e bqh fastyk pomnya adski mnogo neshta!
Imashe edin plaj, kazvashe se Seraidi, na okolo 15 km ot Anaba mislya 4e beshe...neveroyatno hubavo, ekzoti4no i 4isto mqsto!
цитирай
5. bambola - vsichko tam e xubavo
12.10.2006 00:16
:)) no ne za vechno da si tam.
цитирай
6. balbi - :)
12.10.2006 07:55
Dokato byahme v Tunis tova kazvah- strahotna dyrjavica, ama....mnogo tunizijciii beeee:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: balbi
Категория: Други
Прочетен: 130465
Постинги: 36
Коментари: 117
Гласове: 305
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол