Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2007 18:38 - Мечти...или илюзии?!
Автор: balbi Категория: Други   
Прочетен: 1563 Коментари: 2 Гласове:
0



Реална нереалност или нереална реалност е да спечелиш джакпота на тотото...?
Кой знае колко такива наивници като мен са си задавали въпроса и всеки път с тайна надежда, че точно този път ще съм аз...
Колко наивно...
От друга страна защо пък, може би дядо Коледа наистина съществува, може би джуджето, което изпълнява по едно желание наистина съществува...а може би и Златната рибка...
Дори 10-те процента, които обещах на тази мила дама, която ми предостави веднъж числата си...дори само тези десет процента ми стигат. Дори...дори всъщност 10-те процента от тези десет процента. Ще мога да помогна на всички, които искам... Ще мога...ще можем да си купим и къщичката, която си искаме...и то без да мислим за кредити, пълномощни и всички други скучни неща придружаващи една подобна покупка...
:)
Сигурно сега ме мислите за наивник...ако трябва да съм честен аз също в този момент за миг се замислих дали не съм най-големия наивник и мечтател... Може би съм... А и да съм какво лошо има. Никой не може да ми отнеме правото да мечтая, да виждам нещата както аз си искам, с точно тези краски и нюанси, които аз си искам.
А може би отново трябва да захраня тотото с поредните 2 долара и с поредната доза надежда, че на следващия тираж именно онези 7 мои числа ще са тези, които ще се паднат...
Не е хубаво да живеем в свят на илюзии...
..., но е хубаво да живеем в свят на мечти, ...
... защото аз от опит знам, че много често мечтите стават реалност!
Мечтайте, не се страхувайте и мечтайте!!! Това никой не може да ви забрани!!!


Тагове:   мечти,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - феи има!
26.09.2007 20:16
Лично аз виждам доста щъкащи, милите те, но единствено със зъбната засега имам договорка :-P
daff
цитирай
2. balbi - :):):):)
27.09.2007 10:41
Na teb drugi fei sa ti v glavata be Daff!:)
HIhihi otdavna nikoj ne beshe uspyal da me razsmee ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: balbi
Категория: Други
Прочетен: 130424
Постинги: 36
Коментари: 117
Гласове: 305
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол